Tegnap találtam ezt a neten:

Csinálj hetente egy nem költök napot: Jelölj ki egy “böjti napot”, amikor nem költesz egy fillért sem. Se munkahelyi kávézásra, se éttermi ebédre, se bevásárlásra, semmire. Meg fogsz lepődni, milyen könnyen fog menni egy kis tervezéssel.

Ma gyorsan ki is próbálom, könnyen megy, hisz tegnap vásároltam be. A nagy hóesésben úgy sincs kedvem menni sehová, dolgozok kicsit a gépen, aztán nekiláttam a többi dolgomnak. Ebédre paprikás krumplit főztem céklával. Nagyon élvezem a főzőcskézést, a párom dicsérő szavai, és hogy mindig minden elfogy, nagy ösztönzést adnak.

Mivel nem költekezhetek ma, elővettem egy kupac újságot, és olvasgatni kezdtem. Ideje kiszelektálni ezeket is, de nem dobom ki soha úgy hogy ne olvasnám át megint. a bulvár cikkek ilyenkor már nem érdekelnek, csak a receptek, fejtettem egy kis rejtvényt is, kitéptem azokat az oldalakat amiket még hasznositani tudok a jövőben, és a többit levittem a szelektiv hulladékgyűjtőbe. 

Nagyon jó húsmentes recepteket válogattam ki, ki is fogom őket próbálni az elkövetkező héten. Ebben az évben még nem vettem hetilapot, sem napilapot, annyira nem is hiányzik mint gondoltam.

 

Címkék: főzés kiadáscsökkentés spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz megtakaritás spórolás a konyhában spórolás napról napra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr555017864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása