Mint mindenkinek szerintem nekünk is a heti kosztpénz jelentős része a vasárnapi ebédre megy el.

Mert húsleves kell, második, süti... :)

Na ennek ezen a hétvégén véget vetek. Zöldséglevest főztem 159.-Ft-os Tescos fagyasztott leveszöldségből, chilis babot vislivel.

1200.-Ft-ból kijött az egész ebéd, és még holnapra is maradt.

Mivel nagyon gyorsan elkészült az ebéd, ezért ráérős időmben az internetet bújtam normális bedolgozást kerestem volna.

Valami himzést szeretnék, azt régen évekig csináltam, vagy pedig valami csomagolást. Régebben terhességi teszteket csomagoltam, a dobozait ragasztottam. 

Egyre hosszabbak a nappalok, amikor még nem kell lámpát gyújtani nagyon szivesen csinálnék valami hasonlót.

Aki tud ebben segiteni nekem, vagy másnak is, az ne tartsa magában az infót! :) Köszi

Címkék: főzés kiadáscsökkentés bedolgozás bevásárlólista spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz megtakaritás spórolási technikák spórolási ötletek spórolás napról napra spórolás blog spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr325139469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása