Tegnap kiválogattam a szekrényem, csak és kizárólag a téli ruhákat, a nyáriakat válogatás nélkül raktam zsákba, azt majd máskor.

Megdöbbentő, de 51 pulcsit, és felsőt raktam ki ami már kicsi, nem tetszik, vagy valamiért nem vettem fel az évben, de az előző 2-ben sem.

Beraktam egy hatalmas dobozba, teljesen tele lett, és most azon agyalok, hogy egyben, vagy darabonként rakjam fel a netre. 

Ma reggel vettem egy nagy levegőt, és felültem egy ingyenes bevásárló központba menő buszra. Zsebemben a bevásárló lista, és toll, a táskámban szatyrok! :) Nagyon büszke vagyok ám magamra, mert pár ezerrel olcsóbban jöttem ki, mint terveztem.

Könnyen megy tényleg a bevásárlás, ha elsőre elkészül a heti menü, aztán az alapján megirom a listát, majd átnézem az akciós újságot, és még néhány dolgot mellé irok, ami tényleg, de igazán tényleg jó áron van.

Bár volt amit akciósnak láttam az újságban, viszont a helyszinen találtam annál még olcsóbbat is. Nem óckodom már a hipermarketek saját márkás termékeitől, arról leszoktam régebben, hogy márkafüggő, vagy márkahű legyek. Nem mondom hogy nem fontos a minőség, viszont a márka nem. És legtöbb esetben az ember nem a minőséget, hanem a márkát fizeti meg. 

Az ebédünk húsleves lett, csirkefar-hátból, és leveles tésztában sült camembert, burgonyával, vacsorára is megesszük ugyanezt. 

Holnapra marad még leves, és paprikás krumplit csinálok hozzá virslivel, és céklával.

Ez a hét anyagilag kifejezetten szörnyűre sikeredett, mármint a bevételek terén, kiadásokból mégis sikerült a "muszájkiadásokat" teljesiteni. Ez azért van, mert egyre jobban megy a spórolás, és bár tavaly úgy gondoltam, hogy napi egy spórolási taktika is sokat segit majd rajtunk, azért amiket minden nap alkalmazok az a persely, kevesebbet használok laptopot, és nem ám 1 órával. Kipróbáltam hogy a napi munkámat teljesen csendben, odafigyelve, semmi mást nem csinálva 3 óra alatt végzem el. A többi időt fórumok olvasgatása, facebook, játékok, és hasonló hülyeségek veszik el. Azért nem csökkentettem le 3 órára a laptop használatot, de kb 5-re igen. 

A cigizéssel vannak bajok, azért rágyújtottam még egy-kétszer, a páromnak meg pláne nem megy a leszokás, de ő is mérsékelte. 

Megszámoltam a perselyt is, 5.300.-Ft van benne, egy villanyszámlát be fogok belőle fizetni hétfőn. 

Címkék: főzés takarékosság kiadáscsökkentés költségcsökkentés bevásárlólista pénz spórolás spórolási tippek pénz megtakaritás spórolási technikák spórolás a konyhában spórolási ötletek spórolás napról napra spórolás 2013 spórolás blog spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr815015919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása