Ma elkezdtem takaritani a hűtőt, és csoda dolgokat találtam benne. Volt amiről elfelejtkeztem, megbújt a hűtő hátuljában egy Ráma, és pont tegnap vettem egyet, mert a holnapi kajához kell.

Az ecetes hűtőmosás közben elgondolkoztam ezen. Kicsit átalakitottam a heti menüt, a konzerv milánói kimarad a héten, helyette gombapörkölt lesz. Majdnem megromlott egy-két dolog, épp a lejárat napján hasznositottam a túrót, túrós tésztát csináltam gyorsan ebédre.

Aztán kicsit tovább gondoltam, hogy ha kevesebb dolgot dobok ki, az ugyan egy 10 emeletes panelban nem jelentős, de ideje lesz a spórolás mellett a környezetvédelemnek is. :)

Nem tudom Ti próbáltátok-e már, nekem nagyon bejön az ecettel való takaritás, már kinevetem magam, hogy miért költöttem ezreket ecetes tisztitószerre, mikor az ecet párszáz forint. 

A másik spórolási taktikám a takaritással kapcsolatban, hogy próbálok nem takaritani. No nem koszban akarok élni, hanem rendet és tisztaságot tartani, mert régebben a 68 m2-es lakásunkat minden áldott nap felmostam reggelente, mert a drágám nem vette le a cipőjét rögtön az ajtóban. Mert gondoljunk bele, ha naponta felmosunk kb 10 liter vizzel, az évi 3,6 m3. Döbbenetes ugye? Ha csupán minden másnap kell felmosni, akkor az pont a fele :) 

Címkék: főzés takarékosság költségcsökkentés pénz spórolás spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz megtakaritás spórolás albérletben spórolási technikák spórolás a konyhában spórolás napról napra spórolás blog spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr215157154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása