Március 3. Aukciós oldalak

2013.03.03. 14:56

szerző: Csigácska

Egyre közeleg a költözés, találtam egy megfelelő kisebb lakást, figyeltem a műanyag ablakra, a rendezett lépcsőházra. Panel ez is, de jóval kevesebb négyzetméter, és olcsóbb is. Április elején kapjuk meg, addig az ingatlanközvetitőnél lefoglalóztam, hogy nehogy más kapja meg.

Rossz szokásom, de mindig ideje korán készülök a költözésre, nyugtalankodom, és nem érzem már a régi lakást otthonomnak.

Most összekötöm ezt a rossz szokásom a spórolással. Minden amit nem használunk el fogok adni. Teszvesz, Vatera hozzáférésem van, ezeket fogom hasznositani. 

A rég nem felvett tavaszi, nyári ruhák, konyhai robotgépek fognak felkerülni. A téli ruhákat már egyszer ugyanigy szelektáltam, kb 10.000.-Ft-ot kaptam értük, nagyon jól jött akkoriban. Most a költözés várható 10.000.-Ft-os költségét szeretném ezzel megkeresni.

Címkék: spórolás takarékosság kiadáscsökkentés költségcsökkentés pénz spórolás spórolás albérletben spórolás a konyhában spórolás napról napra spórolás blog spórolás+technikák spórolás a gyógyszereken

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr475114606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása