Június 20. Nem költök nap

2013.06.20. 16:00

szerző: Csigácska

Napok óta hatalmas a meleg, egyáltalán nincs étvágyunk, és kimozdulni sincs kedvünk.

Ennek örömére bevezetek ma egy nem költök napot :)

Ezt találtam az interneten:

Jelölj ki egy “böjti napot”, amikor nem költesz egy fillért sem. Se munkahelyi kávézásra, se éttermi ebédre, se bevásárlásra, semmire. Meg fogsz lepődni, milyen könnyen fog menni egy kis tervezéssel.

Tegnap vásároltam csirkemellet, reggel leszedtem a cseresznyét, ma semmi akadálya a vásárlásmentességnek.

Nem is gondoltam hogy amikor tudatosan nem akarok vásárolni, mennyi csábitásnak vagyok kitéve.

A hőségben megkivántam a fagyit, úgy éreztem séta közben hogy nem birok ki még 20 lépést a lépcsőházig, inkább jó lenne a kisboltban venni ásványvizet, a pékség illata csábitott...

De délután négy óra van, hazaértem és egy hős vagyok. Nem vettem semmit, és túléltem.

Nem gondoltam hogy ez ekkora erőfeszitésbe fog kerülni, pedig azt hittem nem költök sokat ilyen apróságokra.

De a havi kiadáslistából kiderült hogy havi 30.000.-Ft is elmegy kettőnknek erre-arra.

Ez azért elgondolkodtatott, mert hiába jöttünk helyre nagyjából anyagilag január óta, azért még elég vékony a jég az anyagi biztonságunkon. Szóval jól jön még az a fél év spórolás ami előttünk áll.

 

Címkék: takarékosság bevásárlólista spórolási tippek spórolási határidőnapló spórolási technikák spórolás napról napra spórolás 2013 spórolás+technikák spórolás a panelben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr315370393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása