Január 6. - Persely

2013.01.06. 09:49

szerző: Csigácska

Ma mosás nap van, a drágám még aludt, és én nekiláttam a zsebeit kiüriteni, elinditani a mosást. 

Találtam is a ruháiban összesen 1.200.-Ft-ot. 

Van néhány kupánk a súlyhúzó versenyekről, van kismalac perselyünk, és én úgy döntöttem nemrég hogy megtöltöm ezeket. 

Örömmel jelentem, hogy a malacka egy hónap alatt megtelt, csupán a napi kallódó aprót raktam bele. Következik a legnagyobb kupa, ami kb akkora mintha egy kétliteres befőttes üvegbe pakolnám a dolgokat. Kiváncsi vagyok ez mennyi idő alatt lesz tele.

A nap folyamán meg fogom számolni hogy mennyi van benne, mert szeretnék belőle egy elmaradt csekket befizetni.

Mindig nagy nehézséget okoz nekem hogy időben befizessek valami csekket, mert mindig jönnek a cégben olyan váratlan dolgok, ami miatt elhalasztom a csekket, aztán csak gyűlik rá a kamat...

Egyik szilveszteri fogadalmam volt, hogy spórolok. Ha időben befizetem a csekket, nincs rajta 30-50 forint kamat a csúszás miatt, az is jelentős, évi kb 10.000.-Ft spórolást jelent.

Címkék: spórolás takarékosság kiadáscsökkentés költségcsökkentés pénz spórolás spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz megtakaritás pénz gyüjtés spórolási technikák spórolási ötletek spórolás napról napra spórolás 2013 spórolás blog spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr195000882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása