Február 11.

2013.02.11. 19:45

szerző: Csigácska

Nagyon sok volt a munka mostanában, egy percem sem volt a blogra. Viszont egész jól sikerült a spórolás, néhány dolgot kivéve.

A cigizésben visszaestem, de most végleg le kell tennem, mert tegnap este begörcsöltem a fűszeres kajától, és megnéztem a neten mi zavarhatja a gyomrom.... Meglepődve tapasztaltam: kávé, cigi, fűszeres kaják, buborékos italok. :(

Volt közben egy pár dolog, ami váratlanul ért minket, de nagyon boldoggá tett. Császározni kellett az egyik kutyánkat, sajnos csak kettő maradt életben. Viszont pár napos korukban megláttam a facebookon egy postot amiben két pici kutyának kerestek szoptatós mamát. Nem tudtam nem jelentkezni. Manka és Panka hozzánk került, és csodás napokat szereztek nekünk. 

Mankát tegnap, Pankát holnap fogadják örökbe. Boldogság látni az új gazdik örömét. Aki csak teheti fogadjon örökbe kutyát, ne vásároljon szaporitóktól.

A bevásárló lista nagyon bevállt, a főzőcske is. Most azt találtam ki, hogy a 70.000.-Ft+ rezsis albérletünkből egy olcsóbba akarok költözni. Nekiláttam keresni, még nincs, de nem adom fel. A jelenlegi 3 szobás, most keresni fogok egy másfél, vagy két szobás lakást, aminek a rezsije, és a bérleti dija is. 

Címkék: dohányzás cigi spórolás kiadáscsökkentés pénz spórolás leszokás a dohányzásról spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz megtakaritás spórolás albérletben spórolási technikák spórolás napról napra spórolás 2013 cigi-persely spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr895075007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása