Kora reggeli bénázásom

2013.07.07. 17:31

szerző: Csigácska

Nem ébredtem fitten, félálomban főztem le a kávét. Topogtam vele vissza az ágyamba, hogy bekapcsoljam a tévét, és sikerüljön felébrednem, de ekkor valami szörnyű dolog történt! Kiömlött a kávé!

kave-kiborul.jpg

De nem ám az ágyneműre, nem a hálóruhára, hanem egyenesen az ágy kényes vajszinű kárpitjára!

Ilyenkor nem lehet tenni semmit, csendben dühöngtem egyet, kimentem megint a konyhába, és most már vigyázva iszogattam az ébresztő nedüt, mert anélkül nem vagyok képes gondolkodni sem.

Mire a véremben a kávé szintje elérte a megfelelő mennyiséget, eszembe jutott, hogy a mult héten csináltam kárpit tisztitó folyadékot, most ki is próbálhatom ezen a szörnyű, makacs, és a lehető legfeltünőbb helyen lévő folton.

Ime a recept: 

Hozzávalók

  • 2 csésze reszelt szappan
  • 1/2 csésze denaturált szesz vagy alkohol
  • 25 ml eukaliptuszolaj
  • mosószóda

Elkészítés

A hozzávalókat rázzuk össze egy üvegben, esetleg kevés forró vizet hozzáadhatunk, de maradjon sűrű. Tartsuk lezárt üvegben. 2-3 ek keveréket 1 l nagyon forrú vízben verjünk habosra. A habot dörzsöljük be, majd 10 perc múlva töröljük le fehér ecetbe mártott nedves szivaccsal. Egy száraz ronggyal itassuk fel a nedvességet. Makacs foltoknál 1/4 csésze mosószódát adjunk a forró vizes elegyhez és a szódakristályok feloldódásáig verjük.

 

Ajánlom mindenkinek hogy próbálja ki, nekem tökéletesen bevált, el sem tudom mondani mennyire megkönnyebbültem. Nem csak a foltot szedte ki, de olyan csodásan felfrissitette az ágy szinét, és illatát, mintha valami takaritógéppel estem volna neki. 

Címkék: takarékosság költségcsökkentés spórolási tippek spórolási határidőnapló spórolás albérletben spórolási technikák spórolás napról napra spórolás blog spórolás+technikák spórolás a panelben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr445394787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása