Ma reggel bementem a belvárosba, a szokásos reklám költségeket befizetni, és közben megláttam egy most nyilt 100.-Ft-os boltot. Nem birtam ki, be kellett mennem.

Nem vettem semmit, mert megállapitottam, hogy nem annyira olcsó, mint ahogy a bolt reklámja hirdeti, az én szokásos boltomban olcsóbbak az általam szeretett dolgok. De közben fennakadtam egy dolgon. 

Az eladó automatikusan mindenkinek szatyorba pakolta a vásárolt árut, ez még kedvesnek is tűnhet, de valakinek szemet szúrt, hogy egy 290.-Ft-os dolgot vett, és 300-at kértek tőle. Az eladó közölte, hogy az a szatyor ára. Vajon mennyit adnak el egy nap igy? 

Ezen elgondolkoztam abban a félórában, mig hazafelé sétáltam, hogy én mennyit költök havonta, évente szatyorra, zacskóra, stb.

Az elmúlt évben naponta beugrottam a boltba, ott választottam ki hogy mit fogok főzni, mit fogunk enni, nyilván nem készültem táskával sem. Ha nagyon optimistán számolok, és heti két szatyrot számolok a megdöbbentően magas 250.-Ft-os árral, akkor évente 12.500.-Ft kiadást jelent. 

Hazaértem, és elkezdtem a lakásban pakolászni, több mint száz nylon szatyrot, és 6 darab nagyon erős bevásárló táskát. Ebből következik hogy tuti többet költöttem el erre tavaly, mert volt olyan időszak is, mikor a rongálódott, szakadt szatyrokat szemeteszsáknak használtam. 

Szép gondosan be is hajtogattam egy szatyrot a táskámba, hogy ne szórjam erre a pénzem, a meglévő készlet elég lesz két évre is :D 

Sajnos nem indult túl jól a január, a bevételeink elmaradnak a várttól, a megszokottól meg pláne, de legalább nem nőttek a tartozásaink, ha nehezen is, de eddig mindent amit januárban ki kell fizetni, sikeresen kifizettük. Ha sok dolgot sikerül betartani az évben, akkor a jobb időszakokban még félre is fogunk tudni tenni, valamint a céget fejleszteni. 

Voltam a másik bankomban is, megnyugodtam hogy nem változott annyi minden mint féltem. Kicsit nagyobb odafigyeléssel majdnem ingyenes is lehet, 500.-Ft alá szoritható a bankköltség mindenképpen. 

Címkék: kiadáscsökkentés költségcsökkentés bevásárlólista pénz spórolás spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz gyüjtés spórolási technikák spórolás 2013 spórolás blog spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr665012096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása