Hetek óta figyelem a boltok polcain a rengeteg csoki tojást, húsvéti nyuszit, mindenféle gagyiságot, amivel pénzt próbálnak kicsikarni belünk. Szerencsére a mi családunkban nem divat a húsvéti ajándékozás, és mivel messze élünk a falusi rokonoktól, tehát kimarad a nagy átjáróház is.

Mégis igényli az ember szive a sonkát, tojást, húsvéti takaritást. Ezek megnyugtatólag hatnak, az ember jobban érzi magát a bőrében. Ha nem futja sonkára akkor úgy érzi az ember hogy ennél nem lehet nagyobb a szegénység.

Nem keritettem nagy feneket a húsvétnak, mégis hóesésben ablakot pucoltam. :) Feltettem a tavaszi vékonyabb, vidám függönyöket, és máris mintha teljesen más lenne a lakás.

Nem vettem egész sonkát, hanem előre szeleteltettem, főtt tojással és francia salátával csodás hidegtál lesz belőle.

Sajnos a héten átviharzott rajtunk a hasmenéses virus, pár napig ágyban kellett maradnunk, és ételből is csak a teát és a ropit viselte el a gyomrunk. Nem vagyok hive a gyógyszereknek, ebben az esetben főleg nem, mert ha hasfogót vesz be az ember akkor bent reked a virus a szervezetben. Inkább egy nap alatt megittam 4 liter folyadékot, és ma már úgy ébredtem, mint akinek kutya baja sem volt.

Szóval mi húsvét előtt spóroltunk a kaján :) De az ünnepek alatt sem pocsékolunk. A mi munkánk nem áll meg ilyenkor sem, most megcsinálom azokat a feladatokat amiket a rohanás közben nem tudtam, mégis fontos a cég jövedelmezősége érdekében.

Mindenkinek kellemes húsvétot, jó spórolást!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr905185892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása