Július 31. Hol terem a pénz?

2013.07.31. 14:59

szerző: Csigácska

Nálunk az ágy alatt :D

Nehogy azt hidd elment az eszem, és bolondságokat beszélek, de tényleg, a porszivózások alkalmával mindig ráakadok 1-2 százasra, kétszázasra. 

Talán nem is gondolnád, de végignéztem a lakást, közben persze takaritásnak álcáztam, és mire végeztem a kanapé tologatással, rendet raktam minden polcon, átbogarásztam a nem használt táskákat, téli, őszi kabátokat, a farmerek zsebeit, 5000.-Ft jött össze fém pénzben. 

duck_1.jpg

Szépen megszámoltam, és pofátlanul leballagtam a nemrég nyilt dohányboltba, ahol eddig még soha sem jártam, és megkérdeztem hogy nem kérnek-e aprót, mert nekem sok van.

El sem tudjátok képzelni milyen boldogok voltak, mert a szomszéd boltos már nem akar velük szóba állni, és nem csak azért mert elrontják az üzletét, hanem mert állandóan aprót kunyerálnak tőle.

Szóval takaritásra fel! Kiváncsi vagyok kinél mennyi apró gyült össze!

Címkék: spórolás takarékosság pénz spórolás spórolási tippek spórolási határidőnapló pénz gyüjtés spórolási technikák spórolási ötletek spórolás napról napra spórolás 2013 spórolás blog

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr365435773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása