Ingyenes programok

2013.04.27. 18:07

szerző: Csigácska

Végre jó idő van, tavasz, vagy inkább rögtön nyár, és ilyenkor mindig erősebb a vágy, hogy kimozduljunk, elmenjünk sétálni, kirándulni, állatkertbe, bárhová, csak ne üljünk a négy fal között, ahogy egész télen.

Ma reggel arra ébredtem, hogy az új albérletünk alatt levő futópályán sport napot tartanak.

Teljesen ingyenes a részvétel, egész délutánig voltak programok.

Úgyis fogyókúra év van, eddig sikeresen fogytam 10 kilót. de még mindig 70 vagyok :S 

Ezért felkaptam a sportcipőmet, és irány lefelé.

Most még mindig remegő lábakkal üldögélek a gépnél, kitornáztam magam egész nap.

Ezen felbuzdulva keresni fogok ingyenes programokat. 

A héten ki fogunk látogatni a párommal a menhelyre, ahol mindig kedvesen fogadnak, akkor is, ha csupán egy óránk van, és meg akarunk sétáltatni egy-két kutyust. Hatalmas élmény, és a kutyáknak nagy boldogság! Próbáljátok ki ha van a közeletekben egy menhely.

Címkék: spórolás pénz spórolás spórolási tippek spórolási határidőnapló spórolási technikák spórolási ötletek spórolás napról napra spórolás 2013 spórolás+technikák

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr255249885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása