Páromat is meggyőztem! :)

2012.12.28. 21:26

szerző: Csigácska

Mint a legtöbb férfi, a párom sem spórolós.

Sőt.

Nem egyszerű eset, mindent akar azonnal, mindenből a legjobbat. Válogatós, vegetáriánus. Sorolhatnám, hogy felvágottból csak és kizárólag Dán szalámit eszik, abból is csak egy gyártóét, virslit, rántott sajtot, és pizzát. 

Ideje lesz böngésznem receptek után, amikben a húst virslire cserélhetem, 

Ma paprikás krumplit főztem virslivel. Hirtelen összecsaptam, mellette frissitettem egy weboldalt, telefonáltam, és kavargattam a kaját. Rájöttem, megy ez nekem munka mellett. :) Drágám megkóstolta, és azon lendülettel két tányérral evett is :D 

Hát ez nem volt drága ebéd, még vacsira is maradt. 

Ja hogy még nincs is 2013 és én spórolok? Holnap nem fogok, megyek nagybevásárlásra a Hiper Tescoba. 

Lehet kipróbálom anyu tanácsát: BEVÁSÁRLÓLISTA, TÜRELMETLEN ROHANÓ FÉRFI, AKI NEM ÉR RÁ ARRA HOGY BÁMÉSZKODJAK A BOLTBAN. 

Kaja után, jóllakottan engedékeny a Drágám, belement hogy elkisér erre a kirándulásra. Elszivott egy cigit, aztán megjegyezte hogy tetszik neki az új hobbim :) Ha mindig ilyen finom ebédeket kap, rá tudom venni bármilyen spórolási dologra :D

Elhihetitek rá is fogom venni mindenre :) 

Címkék: spórolás főzés takarékosság bevásárlólista spórolási tippek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr374985554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása