Január 3. Leszokni a cigiről

2013.01.03. 14:30

szerző: Csigácska

Be kell valljam nálunk mindenki dohányzik.

A legnagyobb közösségi helység a dohányzó helyiség a munkahelyen. Stressz miatt szoktam cigizni, és unalomból. De sajnos rá kellett jönnöm, hogy napról napra nehezebb feljutnom a 3 szintes lakópark tetejére az egyik irodánkba.

Ennek az oka pedig a lustaság, és a cigi. Szeretnék eljárni futni, kis erőnlétet összeszedni, de ez nem fog menni cigi mellett. Tehát nem csak spórolásból szokom le, ideje igy 37 évesen az egészségemre is odafigyelni.

Naponta kb fél, egy doboz cigit szivok el, ennek az árát (átlagosan napi 500.-Ft-ot) berakom a cigi-perselybe. Egy hónap után a benne lévő pénzből megjutalmazom magam :) Majd kitalálom még mivel, most túl sok ötletem van :D

Ez elég hosszú távú folyamat, nem is lesz könnyű, bár már 3 napja nem gyújtottam rá. 

Mondjuk tegnap este majdnem, de nem találtam itthon egy szálat sem, lemenni meg nem volt már kedvem a boltba. 

Éljen a lustaság, én igy nem cigizem!

Az ok ami miatt majdnem megint rágyujtottam az volt, hogy majdnem sikeresen felgyújtottam a konyhát. 

Néhány napja beáztunk, lévén 10. emelet, és hát valamiért nem sikerül sosem megcsinálni rendesen a tetőt. Most már kezdünk kiszáradni, dehát penész, vizminták mindenhol a szobákban, konyhában... A főbérlő persze mossa kezeit, hogy ő szólt a közös képviselőnek, garanciás a tető, majd jönnek. Persze addig ázok, penészedek, szenvedek az allergiámtól.

Úgy tünik beszivárgott a vezetékekhez is a nedvesség, tegnap este vizforralóval akartam teát csinálni a vacsihoz, mikor minden szikrázni kezdett a konyhában, kifüstölt a vezeték, és lecsapódott az automata. Gondolhatjátok mekkorát ugrottam :)

Sikeresen tönkrement a hűtő, a vizforraló, a mosogató feletti lámpa. Holnap jön a főbérlő megtekinteni, remélem megtériti a kárunkat. 

Szóval tea sem lett, cigit sem találtam, aztán lenyugodtam annyira, hogy rájöttem ha minden egyes stressz helyzetnél rágyújtok, akkor esélytelen a leszokás, nekünk naponta van valami idegesitő dolog. 

Ma reggel szólt az egyik alkalmazott, hogy nem tud jönni, mert valami virusos baja van, szerintem az legalább egy hét. Tehát kevesebb a bevétel, időszerűbb még jobban a spórolás.

Címkék: dohányzás cigi spórolás főzés takarékosság leszokás a dohányzásról spórolási határidőnapló spórolás albérletben spórolás napról napra cigi-persely

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr764996025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása