Albérletben lakunk, egy nyugat-magyarországi város panel rengetegében a 10. emeleten. 

Tegnap böngésztem a netet még spórolási technikák után, de a legtöbb számunkra használhatatlan.

- Fűtés: Nálunk távfűtés van, semmi szigetelés, semmi hőmennyiség mérő. Igaz, én a hőmennyiségmérős panelben sem hiszek, laktam régebben olyanban. Körülöttem 80 és a halál közti mamik, akik full levették a fűtést, a konyhában bekapcsolták a sütőt, mert az úgyis átalányos, és egész nap a konyhában voltak. Én meg fűtöttem az ő hideg falukat is :S Mindig rá kellett fizetnem az elszámoláskor.

- Közös költség: Hát ez is annyi amennyi, nem is tudom mitől 10.000.-Ft egy hónapra. Talán a lift miatt.

- Gáz: Átalány dijas, szerencsére ezek szerint annyit főzök amennyit akarok. :) Bár nem a legjobb állapotú a tűzhelyünk, de albérletben élőként be kell érnünk azzal ami van, ilyen dolgokra nem költ az ember. Majd ha sajátunk lesz :)

Azért bőven marad terület ahol lehet spórolni a villanytól a szórakozásig.

Most mennem kell, ideje az ünnepek után pénzt csinálni :)

Címkék: spórolás takarékosság kiadáscsökkentés költségcsökkentés spórolási határidőnapló spórolás albérletben

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr164983005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása