Találtam tegnap egy nagyon jó weboldalt, ahol játszva tanitanak spórolni, és a ökológiai egyensúlyt fenntartani.

Aki ráér pár percre, nézze meg ezt az oldalt, igy könnyebb lesz róla mesélni:

www.okofitnesz.hu

75 kihivás van az oldalon, mindenért lehet pontokat kapni, és a megtakaritás sem utolsó :)

Én a hűtőelhelyezést választottam ma. Azt irják, hogy évi 10.000.-Ft-ot meg lehet spórolni ha hűvösebb helyre állitjuk a hűtőt.

Ha a hűtőgép külső hőmérséklete 23 helyett 18°C, akkor 38%-kal kevesebb energiát fogyaszt. Tehát már azzal is előrébb vagyunk, hogyha a konyhában levesszük a fűtést, vagy ha van rá lehetőségünk, a készüléket a lakás fűtetlen kamrájában, előszobájában helyezzük el.

Én ezen felbuzdúlva kicsit átrendeztem a konyhát, és a radiátortól legmesszebbre raktam a hűtőt. Az új konyhámat már rögtön igy fogom berendezni.

Nagyon sok ötletet találtam ezen az oldalon, amit csak lehet alkalmazni fogok!

Címkék: takarékosság kiadáscsökkentés spórolási tippek spórolási határidőnapló spórolási technikák spórolás napról napra spórolás 2013 spórolás a gyógyszereken

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasihataridonaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr205118320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása